solarium = måste göras igen!

tjoo alla!

har kommit hem för ett tag sen, har försökt att skriva men internett har inte fuknat -.-'
aja hur som helst, så hära har min dag varit ; först så slutade jag kvart i elva ASBRA JAG VEEET!
sen så hade ingen annans slutat så jag gick te spanskan o titta film me alla, råttatoui haha jag drev med robin att han blev ledsen vid vissa ställen hahahhaha askuul! aja hur som helst efter det så slutade typ alla sen gick jag ebba felicia o iza o maria till vby te ett solarium hur kul som helst, det var typ första gången för mej, men har typ aldrig haft så kuuul, joo men aja haha, sen så kollade vi runt i vällingby centrum.. efter det så träffa vi vendela så var hon med oss, vi alla delades i tre jag ebba o vendela o iza maria o felli, men vi skulle ta andra bussar o shit, aja hur som helst sen när vi e i bussen ska typ ebba o vendela träffa hamody o de, pallade inte föllja me så åkte hemåt, aja så har min dag varit, ska äta nu adiiiooooss!



( ser ni förändringen)

ebba o felicia !

( haha iza ligger därinne x])

Kommentarer
Postat av: Iza

ffaan vad taskigt , pinsamt för mej !:S haha

2008-12-17 @ 09:23:23
Postat av: IZA

SNÄLLA ta booort ! eller i vaje fall skriv inte mitt namn .. :P

2008-12-22 @ 17:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0