rubrik..?

hej allihoppa!

sitter hära och messar med min älsklingsmobil TACKTACKTACKTACK!!!!! äntligen så var den klaar hahah fett skönt hade min jävla tegelsten -.-
messar med min bananis (malin) hahah hotar henne att lägga in en bild på henne och det tänker jag göra haha har baxat den från hennes album :)
och så får in en bild från alla julklappar (p.s de ligger många fler under )
aja ska börja lägga in mera bilder nu när jag har min mobil :) ciaaaao!


  ( den ser skit ful ut på bilden, men i värkligen heten är den mkt finare =)


( här har vi söta malin som e så klockren och alltie får mej på bra humör!<3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fin! och fett mycket julklappar redan!

2008-12-09 @ 08:45:01
Postat av: emma

ojsan dt innan var från mej : www.emmaahlin.blogg.se

:)

2008-12-09 @ 08:46:00
URL: http://emmaahlin.blogg.se/
Postat av: louise

tänk att få sitta på julafton och öppna de asså, haha det ser jättemysigt ut verkligen<3

2008-12-09 @ 18:58:31
URL: http://loux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0