när man har brist på liv, kommer en skit lista upp :)

Vilken svordom använder du mest? helvetes bärbara fitta
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? min mamma måste vecka mej
Var köper du dina matvaror ifrån? vene
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?vara me på bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en coca cola
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? mitt gosedjur
Vad åt du till middag senast? grannens soppor
Kan du vissla? kan din mamma det ?
Tittade du på tecknat när du var liten? vi hade ingen tv
Äger du några popband t-shirts? nej bara en banantröja
När flög du senast? när jag var med flygare :P
Pratar du några andra språk? kinesiska
Har du gråtit offentligt? a, när jag inte fick kvitto tillbaka
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? a
Vad har du med dig in på bion? en filmkamera för att filma filmen
Vad har du för väder? jag bor i svergie, behöver jag säga mera ?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?rasterna
När sov du senast på golvet? hela mitt liv (?)
Gillar du din boendesituation? jag bor i en kartong.. njae det duger väll :)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? det beror på, ibland kommer råttorna , då kan jag nt sova
Är dina dagar fullbokade och stressiga? jag har ingen kalender. bara toapapper typ
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? dubbeltrubbel
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 54 och ett halvt
Tror du på liv på andra planeter? såklart, mona kommer från mars
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? hakuna mattata
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? varje dag te skolan
Tycker du om att krama folk? bara folk med en arm
Äger du en digitalkamera? nej, jag äger nån annas typ
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? michale jacksson, carola
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? jag har ingen mobil
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej, för vi har aldrig haft råd och köpa
Är du mörkrädd? brorsan, jag bor i en kartong. vad tror du ?
Tre saker du alltid har med dig? huvud,armar,ben

haha så alla vet är jag värkligen inte seriös, :)

Kommentarer
Postat av: Louise

haha,XD God Jul Och Gott Nytt År!!

2008-12-24 @ 08:36:35
URL: http://loux.blogg.se/
Postat av: Mona

asså hon ÄR seriös, ja lovar.. :S

that's her life, hahhahahahaha asså du e cp i huvet niki min åsna

2008-12-24 @ 12:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0