lyckad jul (?)

tjabha!

hur har eran jul varit? min har varit ganska bra faktis, fick typ nästan alla jag ville.. eller fick typ allt :)
fick en platång,massor med kläder,en kaninunge,och ett par converskor...och 1200 spänn ni tror säkert hjälp va mycket blabla... men jag fick det hära av massor av kompisar oxo.. asso mamma har massor med kompisar som typ tycker om att köpa saker till mej för jag blir alltid nöjd så det köpte kläderna och mamma köpte skit mycket.. kanin köpte jag av mina 1200 spänn som var av styvfarmorn och av pappa ska jag få en bärbar dator för vi har typ inga datorer eftersom att alla hela tiden behöver datorerna plus så äre jättemånga datorer som blir rea på julrean så pappa sa att han köper då, självklart vare lungt, inge fel att spara en tusing eller två ;) aja ska gå nu o titta på film och gosa med min söta kanin .. haha många tycker säkert fan va mobbat en kanin blabla men asso ni ska bara veta hur plutti o liten den e ... den e bara 10 cm o väger inte ens ett kilo och är det är bara 6 veckor ?!? skit snäll ären oxo hahah :) men jag skiter i .. älskar bobbie haha den heter bobbie så alla vet ! aja ska gå nu hare gött , det bjuds på en bild men den e skit suddi bara för att min mobil kamera suger !



(10 gånger sötare i värkligeheten)

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: haha, det är en gud va? eller jag kanske är helt borta här..

nej, va söt! bobbie, haha han ser ut som en bobbie faktiskt :) god jul! (igen)

2008-12-24 @ 23:34:13
URL: http://loux.blogg.se/
Postat av: Nickoo

God Jul! :D Hade du kul igår? :)

2008-12-25 @ 13:59:34
URL: http://niickoo.blogg.se/
Postat av: Celia vilhelmsson

Hej niki, jag är nikis kusin, den andra niki? Skulle du vilja ha hjälp med din blogg, design eller något? :)

2008-12-26 @ 10:57:05
URL: http://ceeelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0