kallt som faaan!

hejhej!

mår lite bättre nu .. plus var jag tvungen att gå  till skolan -.-'
aja hur som helst idag gick dagen fort fastän det var min senaste dag haha, skolkade två lektioner bara för att lärarne e sjuka ihuvet och aldrig seren.. så vad äre för ide o gå.. i'm am right!?! aja när jag väll är påväg hem med alla på bussen så säger amanda helt plöstligt JAG HAR GLÖM MIN VÄSKA UTANFÖR KONSUM!?!? (i spånga dåra) så vi åker hela vägen tillbaka till konsum i spånga alla dumpar amanda förutom jag som följer med henne i denna kylla -.- en sånn bra vän jag e (A) hahah aja hur som helst så nu har jag änntligen kommit hem . träffade några bekanta oxo hälsade o shiet ! ska dra nu (p.s min lur kommer tbx idag YEEY!)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0