julafton i övermorgon , men känns som vanlit ?!?

hejsan alla!

haha e hemma hoss mona fortfarande ... kan inte fatta hur jag överlever hon dödar mej med sina chickendance's
aja hur som helst i övermorgon äre då julafton och min jävla kusin e fortfarande kvar -.-' men jag har kommit på en sak ska bara ignonera han .. asso ska inte prata med skiten elelr ens titta på honom jaja har typ sovit över mona varenda dag nu haha.. kanske kommer göra det ikväll med men aja vi får se... JUSTE! jag och mona ska på kryssning dan efter julafton WIIHHOOO! hahah vi kommer hem på fredagn sen dan efter det ska jag shoppa loss på mellandagsrean :D aja hur som helst.. ska dra nu addiiooos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0