inlägg by mona

Shooo, niki sitter på min säng just nu. Hahahah jag och Niki är cp, jag svär.. Vi bråkar i typ tre veckor för en liten grej ( VI HAR SLAGIT REKORD FÖRESSTEN! ) Sen så säger vi inte förlåt eller någonting, haha. Nejmen vi blev vänner idag, orkar inte förklara hur och sånt. Och hon ska sova här ikväll. Antingen åker vi till min jul avslutning om vi orkar, eller så skulle vi på bio och kolla på " Yes Man " som har biopremiär IMORGON! Och vi båda har en egen gratis biljett.. och ännu bättre, vi har egna gratis meny biljetter också! Aja, vi får se vad dagen bjuder på. Hahaha jag vet inte hur jag och Niki skulle leva utan våran humor, även om det inte har någonting med saken att göra. Föressten, jag har haft tre bloggar typ.. Och en som jag hade med en kompis. Jag orkar inte skriva mer, och jag kommer inte låta Niki skriva nu, hähä!

/ Mona


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0