:)

tjaaaabhaa!

hur mår in ? haha hur ska jag veta :O... aja  hur som helst, jag mår bra ;D, har haft en chill skoldag
efter skolan asso min sissta lektion var gympa så jag var kvar m killarna o spelade basket/fotboll ahahaha ASKUUL!
abel,simon,ankar,dennis var dära så det var chill, vet att jag inte skrev i går men jag hade värsta långa dagen , jag o malin hade planerat att träffas på kvällen, men jag palla inte , så jag träffa henne inte, så jag åkte ist me pappa till ikea o titta på möbler, sen köpte vi några nya skålar o en skiit fin duk, aja ska äta lite mellis nu, här får ni bilder PUSS!


(bild på duken och dem söta skålarna som vi köpte 6 styckna av)


Kommentarer
Postat av: Iza

sånna skålar har vi också!! haha xD

2008-12-15 @ 19:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0