bästa dagen i mitt liv lungt!

heej alla. har kom hem från kryssningen nu som var med mona och några fler.. jag säger bara till er det var lungt den bästa dagen i hela mitt liv det kan jag lova er.. jag och mona har typ aldrig haft så här kul (eller?) aja det hände massor hahah fullgubbar som kom och ville ''dansa'' med mej sen en kille som ville bjuda mej och mona på en ''dejt'' sen en gubbe som ramlade på mej, och en kille som började krama mej asso han som ville bjuda oss på en date haha vet att alla var fulla osånt men hur kul som hels och se dem skämma ut sej aja massor hände men ska sova nu för var vaken hela natten hahahah ont imagen MONA VET HAHAHAHAHAHAHHAAHAH aja hejdå ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0