andra advent ! :)

hejsan!

har kommit hem nu från vällingby.. där dagen har blivit spenderad med iza o nina.. kul hade vi , vi köpte julklappar eller ''vi'' hahaha jag o nina köpte bara men iza hittade inget.. men det gör inget för vi ska åka under veckan och titta mera för jag är inte helt färdig .. har köpt till alla förutom pappa.. men lungt pappa det kommer ! hahah (im so mobbad -.-') aja hur som helst.. i morn äre min längsta dag i skolan pallar inte ! menmen.. ska senare  nog till vällingby igen o titta till lite. åker väll med nån rolig dit ! JUSTE! nu vet jag att det är många som klagar att jag inte har lagt in några bilder men jo det är så att min mobil är på lagnig eller (har vart) den kommer hem i morn (måndag) så då kommer det bilder min tillfälliga är den hära skit mobieln ni vet den hära rosa sony ericsson som kan vecklas upp aah den så aa kameran suger så jag kan inte ta några bilder.. men imorn tar jag bilder så får ni se hur våran gran o allt skit ser ut.. aja ska dra nu men hare gött , puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0